Keyler Benden - Bedava Lisans Key » Kısaltma Linkler Neden Var?

Kısaltma Linkler Neden Var?

---   1-10-2022, 09:37   omerbozdi   327
Kısaltma Link


Kısaltma Linkler Neden Var?



Neden Kısaltma Link Kullanıyoruz?


Linkleri kısaltmamızın nedeni, internet sitemizden yeteri kadar gelir elde edemememizdir. Sizler için uğraşıp her programın lisans keylerini bulup sizlere ücretsiz olarak sunuyoruz. Bunu yapmamız için tek neden vardır o da parası yeterli olmayanlar için yardımcı olmaktır. Biz bunun için çabalarken çok fazla destek göremediğimizin farkına vardık. O kadar zamanımızı ayırıp maddi durumu iyi olmayanlara bedava ve yasal yollarla program kullandırtmaya çalışırken bi hayli zaman harcıyorum. Bunun yanında bu sitenin domain ve Hosting hizmetlerine ödenen paralar var. Bu paraları sitede sağladığımız Adsense reklamlarıyla karşılıyorduk. Fakat son dönemlerde inanılmaz bir gelir düşüşü var.


Bu gelir düşüşünü kısaltma reklamlarıyla bir tık yükseltmeyi düşündük. İnanın kısaltma reklamları bile çok düşük oranlarda kazanç getirmektedir. Bu makalenin altında zaten ne kadar tıklanma aldığımızı ve ne kadar kazandığımızı paylaşacağım. Olur ya insanlık halidir insan kanıt falan görmek ister, içinizde şüphe kalmaması adına ne kadar getirisi olduğunu aşağıda paylaşacağım.


Sizlere sağladığımız bu ücretsiz desteklerden çok güzel geri dönüşler aldık. İnsanların duası ve güzel sözleri bizim için yeterli oluyor fakat site için maalesef yeterli olmuyor. Sadece manevi ihtiyacımızı gideriyor. Bunun yanında sitenin maddi ihtiyaçları giderilmediğinden dolayı hayır için çıktığımız bu yolda ben iyice içeri girmek zorunda kalıyorum. Yeteri kadar destek alamazsak maalesef onlarca insanın faydalandığı keylerbenden.com sitesi kapatılacak. Bu yüzden sizlerden de destek beklemedeyim.


Zaten bu yaptığım işi art niyetlerle yaptığımı düşünen varsa siteyi ziyaret etmeyi bırakabilir. Biz diğerleri gibi sallamasyon lisans keyler kullanarak milleti hiçbir zaman kandırmadık. Yeri geldi lisans keylerin çalışıp çalışmadığını kontrol etmek amacıyla tonlarca program indirip yükledik. Neredeyse bütün lisans keyleri kendim test edip paylaştım. Test etme imkânımın olmadığı lisans keylerin altına da test edemediğimi açıkladım.


Siteyi çok fazla kullanan insan olduğu için lisanslar bir kaç gün içerisinde patlayabiliyor. Zaten bu lisans keyleri bulmak bayağı zamanımızı aldığı için yeri geliyor günlerce güncelleyemediğimiz lisans keyler oluyor. Bu duruma müdahale edebilmemiz de mümkün değil. Siteyi güncel olarak ziyaret etmeniz sizler için avantajlı olacaktır. Yani uzun lafın kısası sitenin giderlerini karşılamak için kısaltma reklamları kullanmaktayız.



Kısaltma Link Kazanç Oranları


Link Kısaltma Sitesi BC.VC Kazanç

Fotoğrafa tıklayarak büyütebilirsiniz.


Yukarıda link kısaltma sitesinden elde edilen 1 haftalık gelir verisi mevcut. 1 hafta boyunca 1010 defa link gösterimi alınmış fakat tıklama sayısı 743 adet. Yani 743 adet tıklanmadan kazanç elde edilmiş. Bu tıklama sayısında elde edilen tutar ise 0.8227 Dolar. Dolar şuan 17,25 Türk Lirası. Yani hesaplama yapacak olursak 0.8227 x 17,25 = 14,20 TL yapar. Haftada kısaltma linklerin kazandırdığı tutar 14,20 Türk Lirası. Varın gerisini siz düşünün. Durum içler acısı. Aylık 70 TL bile kazandırmadığı oluyor. Kısaltma linklerden bile yakınanlar mevcut.


Biz burada dünyaları kazanmıyoruz arkadaşlar. Adsense reklamları var evet ama tıklanma almadıktan sonra onlarda hiçbir işe yaramıyor. Zaten bu gibi sitelerde Adsense tıklama oranları en diplerdedir. Yani demem o ki saçma sapan yorumlar yapana kadar biraz sizlerde bizlere destek çıkın. Lütfen..


.

Geri Git
Avatar
  • Gönderen: Hikmet
  • Grubu: Ziyaretçi
1

Haklısınız hocam fakat bazı lisanslar çok çabuk bitebiliyor haber vereyim dedim.

Cevapla   
Avatar
2

Alıntı: Hikmet

Haklısınız hocam fakat bazı lisanslar çok çabuk bitebiliyor haber vereyim dedim.

Bu konuya zaten yazı içerisinde değindim kardeşim.

Cevapla   
Avatar
  • Gönderen: Hakkı
  • Grubu: Ziyaretçi
3

İyi yapıyorsunuz hocam sonuçta lisans keylerini bizim için buluyorsunuz link kısaltma olsun fark yapmaz bizim için  :) sizde kazanın.

Cevapla   
Avatar
4

Alıntı: Hakkı

İyi yapıyorsunuz hocam sonuçta lisans keylerini bizim için buluyorsunuz link kısaltma olsun fark yapmaz bizim için  :) sizde kazanın.

Eywallah kardeşim, keşke herkes senin gibi düşünse.

Cevapla   
Adınız:*
E-Mail:*